All nerds clear the launch area

Jag och Martina pratade idag om att vuxna inte ska klaga över att dom är stressade och har mycket att göra, för dom vet inte vad dom pratar om. Idag är min "arbetsdag" 14 timmar, och det störda är att jag tycker att det är ganska slappt. Jag är nog klar vid 12-tiden, så jag kommer kunna sova lite mer än jag brukar. Jga börjar inte förrän 12.30 imorgon så jag kan sova till sju! Okej då, halv sju.
Det jag undrar över är hur många vuxna skulle tolerera 14-timmars arbetsdag. Tänk att komma hem vid 6-tiden och ha fritid! Kunna se på tv, umgås med någon eller kanske städa (kollar runt i mitt stökiga rum)

Kommentarer
Postat av: martina

vuxna har INGENTING att klaga på :O dom behöver ju inte ens göra några nationella prov :O

2009-12-09 @ 23:15:36
URL: http://tjugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0