Bara lägg dig ner och bida din tid nu

Det känns så himla deppigt just nu. För det första har min mellanslagstangent gått sönder. Eller den funkar, men den är helt intryckt så det känns inte ens som om man trycker på en tangent, så jag gör en förvånad paus efter varje gång eftersom jag inte har hunnit fatta att jag faktiskt har tryckt på en tangent. Sen så ska uppdraget i RK in den 27de, och jag har fortfarande inte börjat. Just nu känns det som om jag inte kommer att börja, haha. Felet är att man måste få MVG för att kunna få det i slutbetyg. Får man IG, ja, då är det helt kört. För att göra situationen ännu bättre så är jag sjuk. Livet suger.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Om du bråkar med din dator händer det sånt!!!

2009-12-23 @ 10:54:12
URL: http://okontaktbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0