Framtiden är ändå utom räckhåll för oss

Det här har varit världens sämsta dag. Seriöst! Först sov jag alldeles för lite, sen började vi jättetidigt, sen misslyckades jag med att plugga till svenskaprovet och kunde bara tänka på hur dåligt det kommer att gå, sen hade vi matte och test och jag misslyckades så grovt att jag inte ens skrev något (ännu mer pinsamt, i slutet sa läraren att man skulle lämna in även om man inte hade skrivit något och kollade rakt på mig), sen var det fysik och vi fick tillbaka proven och jag fick g. Livet suger! Men i min störda värld har jag fortfarande rätt. Den dagen jag börjar tro att jag har fel kommer jorden gå under. Eller typ i alla fall..
Sen har jag upptäckt att jag är otroooligt dålig på alfabetet. Jag skulle hitta G och letade vid M.

Och jag vet jag har rätt, jag har rätt, du har fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0