Du har fel

Ja, idag så upptäckte jag att mitt leg går ut idag, weii... Egentligen så har jag vetat att det går ut 25 november i ungefär ett år nu, men jag har liksom aldrig kunnat tvinga mig själv till banken. För det första så visste jag inte ens att man kunde förnya leg på banken. Det känns bara som om man kan betala saker där, men tydligen så kan man det. Jaja, så jag gick dit, köade i evigheter och fick till slut viska fram mig ärende (disken var väldigt nära väntstolarna) och fick veta det ganska uppenbara. Man behöver ett foto med sig. Det hade ju inte jag. Jag går inte precis runt med bilder på mig själv, jag är ju så fotogenisk.

Ja, problemet nu är att jag inte hann fixa ett foto innan banken stängde, så nu är jag legitimationslös. Det känns inte så kul. Speciellt inte eftersom jag nu måste till polisen eller skatteverket för att få ett nytt.

Så ett tips: kolla när ert leg går ut och glöm inte bort att förnya det.

En tröst är att jag är knappast kan vara den första segisen.

Kommentarer
Postat av: Raekmackan

Jag har tappat bort mitt :> det du !

2009-11-25 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0