Som spårljus över stan

I helgen har jag julfikat med familjen trots att det inte ens är december. Mamma är i vanliga fall hur strikt som helst när det kommer till jultraditionerna. Vi fick till och med en miiiiniliten bit av mormors julkaka och den brukar man inte få se skymten av förrän 24 dec. Vad mer... Jo, Erika har förlovat sig! Min lilla Erika, Bärry, Paris, Bumbum. Jag trodde faktiskt inte att hon skulle vara först, jag hade nog satsat på Elli istället.

När det gäller plugget har jag skrivit nästan hela uppgift tre till rättskunskapen. Jag måste bara prata med min lärare innan jag kan skriva klart den. Uppdraget i samma ämne är lika obörjat som förut. Uppdraget i historia är i alla fall faktadelen klar. Svenskaprovet? Nja, jag vet inte riktigt vad man ska kunna... Sen kommer jag inte på mer, så det kan inte vara så akut.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag hade också satsat på mig först :O Men jag är inte långt borta! Jag lovar! Jag har börjat kolla på ringar (Erik vet inte det iofs, men)! Vilken Erika, btw? W?

2009-12-02 @ 19:46:29
URL: http://lasselott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0