Way back in 93

7.00 Väckarklockan (mobilen) ringer. Jag tänker att jag kan ju snooza till 8 och fortfarande komma i tid.
7.30 Klockan ringer för sjätte gången och jag har lyckats lägga mig på mobilen så jag får världens chock när jag börjar vibrera. Börjar trycka på alla knappar för att bara få den att vara tyst och lyckas stänga av den istället för att bara snooza. Orkar inte göra något åt det.
9.43 Vaknar och kommer på att vi har ju fysik första timmen och vi hade prov förra veckan, så han går säkert inte igenom något nytt. Vilken perfekt anledning till att sova vidare
11.40 Vaknar och är faktiskt lite stolt över att jag komma hinna till dagens andra och sista lektion.

Jag var faktiskt på skolan 12.10 typ, så jag hann dö av tristess på kemilektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0