Högskoleproooov

10 april, högskoleprovet. Jag fick 32 fel. Av 122 frågor. Jag är långt ifrån nöjd. Det började så himla bra och sen gick det bara utför. Fast jag misstänker att jag har skrivit av lite fel på kontrollpappret, för jag fick fel på typ sista fem uppgfifterna på NOG-delen (den absolut lättaste). Det kändes lite bättre att komma hem och upptäcka att mamma har lagat souvlaki, tzatziki, grekisk sallad och baguette, och köpt godis och köpt en ansiktskräm till mig (för min supertorra hy). Det här var bara träning, det är i höst som det gäller. Till dess ska jag ha lärt mig att räkna utan miniräknare och vad sura, namne och alla andra värdelösa ord betyder!

Kommentarer
Postat av: maria

32 fel? du vet att det är typ 2,0 va?!?!?!?!?

2010-04-10 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0