Kan alla snygga människor hålla sig inne?

Har fysikprov imorgon bitti, men jag känner mig så (o)smart, så jag bestämde mig för att städa garderoben istället för att plugga. Var på Dramaten idag och såg Pygmalion och på t-banan hem så var seriöst alla supersnygga. Var sur resten av dagen och började sen att städa garderoben. Jag har två stycken, garderober alltså. Nu har jag delat upp kläderna, så den ena är fulgarderoben och den andra är snyggarderoben. Fast jag upptäckte snabbt att snyggisen var ganska tom och fulisen ganska full, så jag flyttade över lite kläder till snyggisen så den blev sådärisen istället.
Antal t-shirts i fulisen: 42
Antal t-shirts i sådärisen: 16

Jag måste köpa nya kläder imorgon. Och be en stilla bön att jag har pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0