Dumma, dumma, dumma Gilbert

Min laptop vägrar att sova! Jag snackar om det dära vänteläget, sömnläget vad nu det kallas. Det brukar ju vara så att man bara stänger locket så sussar datorn sött, men inte min. Nejnej, sömnlampan tänds och sen släcks den efter nån sekund och sen gör datorn samma motorsågsliknande ljud som när den startar. Sen återgår den aldrig till att sova, utan käkar upp allt batteri och sen stänger den av sig själv så man måste starta om allt från början. jag har testat att göra det manuellt, men det funkar inte heller. Så otroooooligt irriterande att den stänger av sig själv. Jag hatar att börja om.

Kommentarer
Postat av: Manda

Haha naaw, men de brukar bli gladare om man stänger av dem ordentligt istället för bara stänger locket :P

2010-08-11 @ 21:25:47
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0