Klagande

Det här är en sån där jobbig dag. Sån där dag då man börjar på topp och sen går det snabbt nerför och vips så ligger man i soffan och tycker synd om sig själv. Varför fick alla allt och jag fick ingenting? Vad har jag som talar för mig? Ingenting. Jag är inte smart, smal, snygg, social och jag klär mig så otroligt fult. Och sen att gå längs Götgatsbacken är ju rena rama självmordet för självkänslan. Allvarligt talat, den gatbiten.. Usch.Nej, nu ska jag fixa lite te och tycka ännu mer synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

man får ha såna dagar när allt är piss, tycka synd-älta sen bara att komma tillbaks

2010-08-15 @ 15:57:52
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0