Kvitton, kläder och en herrans massa pyjamasar

Har fortsatt städa mitt lilla rum idag. Det är helt sjukt hur mycket man samlar på sig. Här är till exempel kvitton på typ allt jag har köpt sen -08.. Det tog upp nästan en hel låda.

Kvitton

Och garderoben.. Mamma förstår inte varför jag aldrig kastar kläder, men jag har liksom TVÅ garderober och kastade jag kläderna som jag aldrig skulle ta på mig så skulle jag inte ens kunna fylla en halv. Vänstra högen är spara, högra är kasta.

Klädhögar

Sparahögen indelad i tre underkategorier: pyjamas/mjukisbyxor (största högen), typ bärbart (närmaste högen) och högen längst bort är kläder som är bra att ha i fall jag vaknar en morgon och är smal.

Indelat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0