Nagellack och barnsligt

wow.. Jag har alltid varit lite skeptisk till h&m:s nagellack, de är liksom för billiga. Men idag på h&m så skulle jag precis betala när jag såg nagellack i fyrapack precis vid kassan. 29 kronor tror jag de kostade, alltså 29 för 4 st. Vem kan motstå det? Inte jag i alla fall. Ett av lacken var ju gult och jag älskar gult. Har testat det gula nu, och det är verkligen heltäckande. Normalt så tar det flera lager gult innan det ser snyggt ut. Tyvärr så är det nog lite för mycket åt det orangea hållet, så det skär sig lite med min hudton... Men ska testa ett lager av Viva la Divas gula ovanpå det här. Det är mer åt banan+mjölk-hållet. Plus, minus. Tihi. Köpte två t-shirts också. En med Hello Kitty. Haha, jag kommer aldrig växa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0