Världens sämsta morgon

Föreställ dig världens sämsta morgon. Jag slår vad om att den involverar en hemsk väckning. Jag har haft världens sämsta morgon. Jag vaknade av att en granne borrade och spikade i väggen. Och, kanske det är någon ignorant person som tänker? Jo, vårt hus råkar vara byggt i ett material som är förvånansvärt bra när det gäller att transportera ljudvågor. Summa summarum: borrar en person så hör alla det. Så den här personen, som jag kommer hata för resten av mitt liv (idag), började borra innan 8. Ljudet av en borrning är ett ljud som inga öronproppar kan stänga ute. Det värsta var att han var klar på kanske en kvart. Då är det omöjligt att somna om. Varför inte borra en kvart på eftermiddagen? Jävla morgonpigga jävlar. Jag somnade vid 2, jag är trött! Jag är sur och jag är arg. Ska se om jag kan gräva fram reglerna för det kan ju inte vara tillåtet att störa folk så grymt innan 8. Jag måste ju inte ens kliva upp klockan 8 när det är skola. Ååååååååååååååh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0