Det är tystare nu

Okej, vilken medioker dag. För det första så drömde jag att mamma mördade mig. Hon sköt mig i huvudet på morgonen och hela dagen så var vi typ på landet bland en massa människor och jag berättade för typ alla att mamma hade skjutit mig, men dom sa att jag hade skjutit mig själv. Det konstiga var att jag bara var lite smått irriterad över att hon hade skjutit mig. Sen åkte vi hem och jag började göra i ordning allt inför döden. Jag tömde papperskorgen på mitt rum och så för att underlätta städandet för mamma. Seriöst, det där visar verkligen hur mesig jag är. Mamma mördar mig och sen så börjar jag städa. Ja, sen dog jag..

Sen var det dags för skola och jag var helt övertygad att det var tisdag så jag var på skolan 8.10 (jag var ju 20 min tidig till och med!) och vid halv 9 så insåg jag att det var onsdag måndag och vi börjar 10.25. Snacka om surt. Sen vid 3 så var det mässa för de valbara kurserna. Hittade inget som jag vill läsa.. Det var så himla mycket estetiskt, och jag är verkligen inte kreativ! Jag vill inte springa runt med en kamera eller kladda i photoshop, jag vill få en bok som jag ska kunna innehållet av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0