Jag är Nivea Blå om vintrarna

Kollar på Morden i Midsomer, äter godis och dricker Pepsi (?!). Vilken trevlig fredag. Lovade mig själv att inte plugga ikväll, är glad att jag blev klar med labbisen så fort så jag kunde hålla mitt löfte. Ska nog shoppa lite i morgon, jag måste verkligen ha nya kläder. Lovade Jessi att jag skulle köpa jeans för hela mitt nästa studiebidrag xD Då menar jag inte märkesjeans, utan såna här härliga billiga från typ h&m xD Det är trevligt med såna för då kan man typ köpa tre par. Tyvärr så tror jag att jag måste be mamma om lite pengar. Typ allt i mitt badrumsskåp som hör till ansiktsrengöring är nästintill slut.. Inte bra. Måste klippa mig också.. Åååh.. Inte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0