Jag försökte vara speciell, jagad smal & glansigt blek

Åååååh, tycker verkligen inte om fysikläraren nu. Mitt starka ogillade har växt ett steg närmare otroligt starkt ogillande. Han mailade imorse och berättade att lektionen var inställd. Vem, vem, vem i hela vida världen kollar mailen på morgonen?! Lärarna borde messa när lektioner är inställda eller så kan dom väl fixa så att lösenordet och användarnamnet sparas så man slipper logga in på mailen i alla fall.. Men okej, trots den dåliga starten av dagen så har jag väldigt glad och positiv fram tills kemin. Då blev jag bara så irriterad och negativ och det blev bara värre och värre för varje minut och jag försökte stänga ute de andra. Nu känns det lite bättre faktiskt :)

Ska plugga inför matteprovet imorgon. Haha, jag vill slå förra veckans reslutat och kanske hjälpa klassen att vinna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0