Stockholm ligger öde och världen håller andan

Oj, det var länge sen. Tror jag. Allvarligt talat så står inte bloggen i fokus. Har fått tre böcker från bokrean, i alla fall! Eller bara en av dem var på rea, men de andra kunde jag inte motstå. Två Agatha Christie och Hustrur och döttrar. Har börjat läsa The Sittaford Mystery, har filmationen från 2006 och den är helt okej. Men tydligen så har dom ändrat allt som går att ändra, så jag ser fram emot att läsa boken. Har bunkrat upp med dr pepper (?!) och smågodis.

Det är lov, förresten! Hade prov i matte D idag, inte roligt. Jag hann inte klart, så jag är riktigt sur. Men det är ju alltid positivt med lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0