Svarta linjer, det är allt jag ser

Okej, jag har nu inlett Operation Världens Bästa Dotter. Kanske borde komma på ett lite kortare och mycket mer diskret namn. Nu pratas det en massa om sommaren och vare sig jag får sommarjobb eller inte så kommer jag behöva ekonomisk hjälp av päronen. Jag vill till ösd (hur kan man sakna den staden är beyond me) och jag kommer dö om jag inte får se Kent på Yran och Jessi och Manda-Panda pratar om att tågluffa. Idag (för att vara världens bästa dotter) så har jag plockat in alla skor utom ett par i skoskåpet, tagit bort alla väskor utom en från hallen (måste ju ha en hängandes där för man kan ju inte lägga nycklarna på hallbordet), plockat ur diskmaskinen och plockat i den smutsiga disken OCH handdiskat två bunkar som definitivt inte skulle få plats. Jag har dessutom lagt ner morgontidningen i tidningskorgen och sorterat posten och plockat undan i badrummet och rengjort handfatet. Seriöst, va sur jag kommer bli om ingen märker något.

Kollar på SVT play, Kent live på Skavlan. Ååh, jag tror jag dör.

Kommentarer
Postat av: Jessi

tågluff tågluff tågluff :D o lite kent (A)

2010-02-02 @ 20:45:28
Postat av: Matilda

Hahhaha kommer du orka hålla på med allt då? ;)

2010-02-05 @ 13:39:49
URL: http://okontaktbar.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Åh kent! :D

2010-02-05 @ 13:50:47
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0