Du liknar döden, drömmens syster

Men ååh, jag har ju haft världens värdelösaste lektioneridag.Först fysik som var bara så trist och alla pratade och jag tycker verkligne inte onmfysik eller läöraren.. Och senhade vikemiochdåskulle vår nya lärare (min gamla ph) bara habetygssamtalmed alla och hon gick inte efter klasslistan eller något annat normalt,utan hon gicki ordningen somproven lågi.Jag menar det provet som jag integjorde.Så jag bara väntade och väntadeionödan. Fast vi fick skriva enutvärdering omförraterminen,min grupp varinte positiva.Vikompå en positiv soak medlektionen i arenan och det var rasterna. Sen var det typ ensida mednegativa saker.

Ni ser hur jag skrev där uppe. Mellanslagstangenten och raderknappen fungerar knappt. För att de ska fungera måste man trycka så hårt att man får ont i fingrarna.

Ja, sen pratar vi om de fantastiska fördelarna och irriterande nackdelarna med glasögon och.. Det här inlägget sög :)

Jagblirgalenpåmellanslagstangenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0