Fortfarande tyst

Men åååh, det är ju typ snöstorm ute. Skulle ut ett tag men vände i porten när jag insåg att det enda man kunde se utanför var en vit ridå. Så nu känner jag mig väldigt rastlös. Har pluggat psykologi och kemi idag. Känner att jag börjar hamna efter i nästan alla ämnen så nu måste jag plugga lite mer så jag inte hamnar efter för då är det kört, eller rättare sagt rostat bröd med ost och marmelad. Ska plugga lite matte nu. Var så självförtroendekrossande på mattelektionen igår då läraren sa att om man var på sida 156 så var det hög tid att snabba på och jag tänkte att jag var ju mycket längre fram än det. Sen tittade jag ner på min uppslagna bok och såg det fruktansvärda talet 156. Hoppsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0