Precis när du vill

Jaha, nu var en till dag över. Ägnade många timmar åt att spela patience på herr Poddis. Det var fler än jag som inte orkade plugga, Anna löste suduko och det mina vänner, det är ännu nördigare. Sen blev det äntligen ph-samtal och han verkar vara så tråkig. Sa åt honom att läsa Försoning.  Då kan jag fortsätta att prata om mitt favoritämne... Sen blev det äntligen fysik (15.10) och vi skulle göra en meningslöst svår labb. Liksom vem bestämmer att man ska labba lektionen innan provet? Hur dumt som helst. Skulle träffa mamma klockan fem och vi skulle sluta 16.25, men lektionen tog av någon anledning aldrig slut. 16.35 gick jag och då fanns det inga tecken på att lektionen ens närmade sitt slut. Skulle möta mamma för att vi skulle på bio, se sista Milleniumfilmen. Den var nog bäst, inte så många hemska scener som de andra. Jag är ganska känslig och tyckte att första filmen var olidlig. Ja.. Det var dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0