Samma gamla rädsla, andra namn

Hur blev det söndag? Det kan ju högst vara lördag idag. Känner mig verkligen inte taggad på fysiken imorgon, får kanske veta när vi mindre begåvade ska göra omprovet. Har pluggat matte idag och blivit helt galen på mamma. Jag lyssnade på herr Poddis och typ var tredje minut så skrek mamma Faaannieeeeeeeee och när jag hade tagit ut en hörlur, eller vad det nu heter, så sa hon något helt meningslöst som t.ex. att hon hade hittat en supergammal sås i frysen. Inte så himla lätt att plugga då. Ja, sen.. Äsch, vem försöker jag lura, jag har inte gjort något annat i helgen.

Förresten så börjar jag ana att vissa inlägg har/kommer att ha samma namn eftersom jag bara lyssnar på samma låtar om och om igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0