Skiftar glorian i gult, skärt och blått

Jag tror jag påstod att tisdagen var världens värdelösaste dag, och i såna fall var den här dagen universums mest värdelösa dag. Jag gick upp halv 8 (okej, 8..) för att ha en liten diskussion om artiklarna på engelskan i 20 minuter. Vi var klara så tidigt att jag fick gå till globen, sen till tunnelbanan och sen till globen igen för att jag skulle på apoteket och kicks och dom öppnar inte förrän 10 och klockan var bara 9.40 när jag kom till globen första gången. Aja, nu har jag köpt basiron och vibralash mascara.

Diskussionen gick väldigt dåligt. Jag är en väldigt nervös person och redovisningar och diskussioner gör mig så nervös att jag skakar. När jag känner av nervostiteten så börjar jag tvivla på mig själv och så fort jag gör det så börjar jag att stamma. Och när man väl har börjat stamma så går allt utför. Att prata svenska är väldigt nervöst, att prata engelska är otroligt jävla nervöst och att prata franska.. ja, det brukade få mig att bryta ihop totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0