Dålig morgon

Jag har vaknat mellan 6 och 9 varje dag det här lovet. Så gissa om att jag fick en chock i morse när jag vaknade av ett otroligt irriterande ljud. När man är helt nyvaken så tar det ett tag att inse att det är telefonen. Och vi har inte den där vanliga ringsignalen, jag har valt den mest irriterande bara för att slippa diskussionen om vem som ska svara. Så jag springer till hallen och telefonen och svarar. Reste mig för fort så jag var helt snurrig, såg svart och hörde ett brusande ljud. Ja, det var pappa i alla fall. Han snackade typ om hur jag kunde ringa Erik. Jaha, det var ju verkligen värt ett samtal. Gick in i köket för att kolla på klockan (finns inga klockor i hela huset förutom i köket där det finns typ fyra). Klockan är snart 12 :O Hur gick det här till? Känns som hela min dag har försvunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0