Det röda

Kollar på en dokumentär om Romarriket, dricker Pepsi, äter Pringles sea salt & black pepper (supergoda, ganska smaklösa) och funderar över om jag ska färga håret superrött. Förresten, jag gillar dokumentären, den referrerar hela tiden till filmen Gladiator. Snacka om anpassning till tittarna... Jo, det röda. Jag fick bara en tanke i morse när jag kollade mig i spegel. Hade håret i en knut mitt på huvudet (Lilla My-knut) och det är enormt stor skillnad mellan färgen i topparna och det längre upp. Och jag har ju inte ens färgat det, kan det ändå vara så stor skillnad? Ja, men då kom jag alltså på tanken om det röda. Skulle vara ganska kul. Var flera år sen jag var riktigt rödhårig. Normalt så har jag nån slags brun färg med lite rödaktig ton. Alltid varit bitter över att jag bara var naturligt super-ginger när jag var superduperliten.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Försök inte Fantan, du är fortfarande superduperliten!

2010-07-12 @ 15:17:07
Postat av: Fanny Walhed

Måste bara säga att ditt design är superfin! :)

2010-07-13 @ 21:06:32
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0