All shook up

Ja, idag skulle ju hela NV2x till Rålis och leeeka, men nej tack, jag sov istället. Gick och la mig 21.30 och vaknade 10, så det blev en massa timmar för att kompensera för förra nattens oexisterade sömn. Idag försökte jag istället att hitta ett par glajjer, och jag har hittat ett par superfina. Problemet är bara att man ser ju aldrig om man passar i ett visst par glajjer, och jag hade ingen med mig. Kanske ska släpa med mig mamma, då kanske hon kan köpa dom åt mig också... Tydligen ska det bli hamburgare till middag idag. Hoppas att det inte är köpta...  burgare? Heter dom så, själva köttet? Tror det...

Avslutning imorgon! Kanske så kan jag ta mina nya skor. Har jag tjatat om dom? Jag hade på mig dom i typ ett dygn, men typ, och fick såna förjävliga skavsår att jag grät när jag väl kom hem. Ska be mamma att köpa compeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0