Gullighet?

Läste en blogg, ja, jag läser ju en hel del bloggar, och stötte på lite hårda ord om gullighet. Jag är ju den gulliga. Jag är inte den vackra, den snygga, den sexiga, den blablabla, utan jag har varit den gulliga, den söta. Och det har ju varit helt okej. Varför skulle det vara något negativt? Men tydligen så är det så.
"Grejen med att vara gullig är att vara lite infantil, för en intelligent person kan inte vara gullig. Gullig är den överblivna komplimangen, den som blir kvar för dem som inte är vackra, snygga, sexiga, intelligenta eller något annat mer värdefullt. Gullig är en jävla marginalkomplimang."
Ja... okej..

Kommentarer
Postat av: Dhaiwon

Är inte gullig typ söt och snäll? 0_o

2010-06-16 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0