Mottagning och skivan

I förrgår tog alltså treorna studenten, och jag gick på Mandas mottagning. Hade hittat en bra present, men när jag skulle köpa den så var den självklart slut. Det blev Bakis-tabletter och ett kort med ett litet tal i istället. Mottagningen var faktiskt väldigt bra, jag har bara varit på supertråkiga mottagningar, så det här var kanon. Hennes pappa gav henne ett brev som hon hade skrivit som sjuåring, hon ville vara med på tv och brevet blev mer och mer ologiskt ju längre man läste. Jag skrattade tills jag grät.

Sen var det dags för skivan och det var också kul. Synd bara att det var skola dagen efter, jag var så otroligt trött och mådde inte så övernaturligt bra.

Ett år kvar. Sen är det vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0