Dumma nerver

På kemin idag, alla sitter i arenan och är lite småsömniga efter typ en halvtimmes föreläsning.
Läraren: Alla som vill gå på lunch gör det, alla som vill plugga till matteprovet gör det och ni som vill lyssna på kemi stannar här.
Alla går.

Idag var det alltså torsdag! Hade bara en lektion, men eftersom jag är så smart så glömde ju jag bort att vi inte hade engelska. Men det var bra, så jag hann plugga kemi.

Funderar på att åka till Elli i Uppsala på lördag. Problemet är att en av mina största rädslor är det okända, och att hitta rätt buss på centralen och sen åka ensam till en stad jag aldrig varit i räknas till fruktansvärt nervförstörande. Och att jag tycker att bussarna går vid fel tider. Men annars så.

Jo, jag fick tillbaka min argumenterande text (som skrevs till svenskan) och jag fick bara en anmärkning! Ett onödigt litet hade råkat hamna i texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0