Dumpade ph:n

Jag dumpade min ph idag. Ph står för personlig handledare och är en lärare som man pratar med i en kvart varje vecka. Med Malene som ph var ju allt bra, men med Decker så förvandlades den där kvarten till tortyr. Så fort jag ser honom så fylls jag av ilska och irritation, jag tål honom verkligen inte. Så idag under ph-samtalet så ignorerade jag honom i typ 8 minuter och sen när han frågade vad jag ville prata om under ph-tiden så sa jag att jag inte ville prata med honom överhuvudtaget. Sen började han babbla om att han kunde ju inte tvinga mig och frågade om jag hade någon att prata med (det lät som om han skulle föreslå typ kuratorn). Då blev jag irriterad och slutade lyssna. Sen lät det som om han avslutade samtalet, men tydligen så gjorde han inte det för han såg typ förvirrad ut när jag gick. Men jag tolkar det i alla fall som att ska slipper ph-samtal framöver. Äääääntligen! Så underbart att slippa den där människan lite mer.

Kommentarer
Postat av: marre

hahaha du är så underbar!!! förstår precis vad du menar!!!

2010-03-23 @ 22:11:24
URL: http://tjugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0