Klippning! och skor.

Jag klippte mig idag! Ni fattar nog inte hur stolt jag är över mig själv. Jag kände mig till och med ganska lugn och lyckades trycka undan negativa tankar. Jag tycker håret blev ganska.. skarpt, eller vad man nu ska säga. Men när jag har tvättat det och det har börjat leva sitt egna liv igen så ser det nog lite mer fannieaktigt. Nu känner jag mig riktigt sugen på att göra något mer mitt hår, vilket är väldigt konstigt eftersom jag tycker att jag är duktig om jag orkar borsta det. Men lite färg eller så skulle vara kul...

Köpte ett par skor också. Blårutiga från Stadium. Haha, i lördags när Erik var här så hade han precis varit på Stadium och skulle köpa såna (dom är med i reklamen) och blev sååå besviken när han upptäckte att det var tjejskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0