Mer positivitet

Min blogg ska bli mer positiv. Jag är så less på att läsa bloggar där folk gnäller i inlägg efter inlägg om hur kasst allt är. Så min blogg ska bli mer positiv så jag slipper klaga på min egen blogg.

Idag var första dagen efter lovet, och det märktes imorse. Först hittade jag inte SL-kortet, så jag var inte så tidig som jag ville. Sen höll jag allvarligt talat på att somna på fysiklektionen. Men sen var det kemi och vi labbade. Älska labbar utan rapporter! När jag kom hem från skolan så tänkte jag vara duktig att koka potatis så jag hade kall potatis till middagen (skulle göra pyttipanna) och glömde helt bort kastrullen, så det kokade som bara den i 2,5 timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0