Min reflektionslogg

Hej, Eva :)
Reflektionslogg 2.. Jaa.. Hur man skulle kunna svara på de där frågorna tycker jag är ett mysterium. Inte för att det är det, en herrans massa elever har ju redan svarat på frågorna. Först försökte jag minnas så mycket som möjligt av min händelselösa barndom och lyckades sitta några små minnesfragment. Problemet sedan var att jag inte hittade någon information alls om vad utvecklingsteorierna ansåg om det. Då la jag mina händelser åt sidan och hittade på lite andra grejer, men självklart inte hittade jag nån information som skulle kunna hjälpa mig att analysera hur dessa händelser kunde ha påverkat mitt liv. Sen gav jag upp för tillfället och levde efter familjens motto "man är mest kreativ kvällen innan inlämning". Sen kom söndagen och jag glömde för tillfället bort min äppelallergi och vips så var den söndagen förstörd. Undrar vad Freud skulle ha sagt om det, en slags freudiansk felsägning (fast bortglömning). Så nej, det kommer ingen reflektionslogg :)

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0