Nördigt

Kom hem tio över sju idag. Det betyder att jag gick från skolan tio i sju. Det är nog andra gången i mitt liv jag har varit i skolan så länge. Men det var mysigt, lugnt och jag fick en massa gjort. Sen spelade Martina miljökörkortet och eftersom jag har så nödigt minne så kom jag ihåg en masa saker. Mitt minne är inte riktigt så optimalt, jag kommer aldrig ihåg att ta fram bröd ur frysen, när min familj fyller år eller när jag senast duschade, men jag kommer ihåg mördare+offer+motiv i typ alla CSI-/Midsumer-/Christie-avsnitt, vad Hitlers hund hette och Londons borgmästares hela namn.

Kommentarer
Postat av: marre

haha du är så knäpp men tack för hjälpen med körkortet, jag känner mig redo att gå ut i naturen nu!!! ;)

2010-03-26 @ 17:53:51
URL: http://tjugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0