Ont och groteskt

Tur att jag är ledig tills på torsdag för då slipper jag frånvaron. Min hud är så jävla störd. Jag har decimeterstora eksem över armarna och halsen och nästan hela mina kinder (från käken till ögonbrynen) är täckta av eksem och utslag. För att göra situationen ännu bättre så börjar pannan bli lite röd och gropig. Det gör så ont och jag ser helt grotesk ut. Jag önskar att mamma var hemma så jag skulle kunna gå till läkaren och få mitt recept förnyat. Jag har upptäckt att min extrem-eksemsalva (en väääldigt stor flaska) har blivit för gammal och det samma gäller receptet.  Det här suger så jävla hårt!

Kommentarer
Postat av: maria

du kan väl gå dit ändå+ ;O

2010-03-14 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0