Stulen timme

Onsdag. Ehm.. Jo, två gånger idag har jag tänkt "det här är en timme jag aldrig kommer få igen". Första gången när jag skulle kolla på Sluten avdelning på svtplay. Men tji fick jag. Det var riktigt intressant och samtidigt hemsk och sen blev det lite lyckligare. Haha, en mix av allt möjligt. Ja, programmet handlar om en sluten psykiatrisk avdelning och följer intagna. Riktigt intressant, måste se del två. Andra gången jag oroade över mina timmar var på svenskan. Seriööööst, kan han inte säga något vettigt? Jag undrar hur många som egentligen lyssnar, för jag lyssnar i alla fall så lite som möjligt. Han bara snackade och skrev på tavlan i en timme och sen fick vi gå. Om han kunde skriva det han skriver på tavlan på ett papper istället och ge det till oss så skulle våra lektioner ta högst en minut.  Men han tror typ att vi är helt korkade och inte fattar något alls. Jaja.. Har varit två ganska deppiga dagar, men nu ska jag skärpa mig lite.

I don't care for your attitude
You bring me down, I think you're rude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0