Jag är less

Jag blir helt galen. Eller man måste vara galen för att bo i den här staden.. Det är så jääävla irriterande. Jag måste kliva upp väldigt tidigt för att få vakna av väckarklockan, annars så vaknar jag av typ trafiken eller något av de andra 100 sakerna man kan vakna av. Vad sägs som en buffé av ambulanser, brandbilar, polisbilar, andra utryckningsfordon, fulla människor, folk som skriker, folk som skrattar, byggnaden av vindsvåningar, självklart bilar, plogbilar, gatusopning, flygplan, bussar. Jag är så jävla less. På vintern kan man ligga vaken i några timmar, mitt i natten, på grund av att gatorna plogas. En villa på landet omgiven av ängar låter så himla mysigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0