Svavel, svenska och en gnutta kemi

Fick nåt ryck imorse och tyckte helt plötsligt att äggmackor skulle vara supergott. Jag gillar ju inte ens ägg. Men okej, jag kokade ett ägg, tog tid och allt. Sen när jag skalade det så stank det svavel! Uuugh! Och äggen är helt nya så jag börjar misstänka att jag inbillade mig. Men ni vet med svavel, lukten försvinner aldrig från medvetandet. Jag känner den fortfarande, den har etsats sig fast i näsan. Jag tror jag ska till skolan nu, och njuta av svenskan. Hahahahahaha, vilket skämt. Förresten, igår valde jag bort svenska C från mina val till trean, och vad fick jag istället? Kemi - breddning! Någon är ute efter mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0