Tihi

Yesterday, upon the stair,
I met a man who wasn’t there
He wasn’t there again today
I wish, I wish he’d go away...

When I came home last night at three

The man was waiting there for me
But when I looked around the hall
I couldn’t see him there at all!
Go away, go away, don’t you come back any more!
Go away, go away, and please don’t slam the door... (slam!)

Last night I saw upon the stair

A little man who wasn’t there
He wasn’t there again today
Oh, how I wish he’d go away


En hel dag halvsovandes framför teven. Att vara sjuk är ibland kanska trevligt.

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign & Foto, m.m

Hej!

Behöver du fräscha upp din bloggdesign till hösten/vintern?

Jag har färdiga designer tillsalu (se länk), och jag designar även på beställning :]

Jag har designat över 200 bloggar hos blogg.se!



Hör av dig! ♥

-> http://akolan90.blogg.se/2010/august/hur-gor-jag-for-att-bestalla-en-bloggdesign.html#comment

2010-10-18 @ 12:01:18
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0