Fortsatta klagomål

Försöker rädda middagen, men det är inte lätt när man måste dela kök med en komplett idiot. Män bör inte vara tillåta i kök. Han tycker att man inte kan steka falukorv i olja, och det finns inget smör så han använder bregott. Trots att det står på förpackningen att det inte lämpar sig för matlagning... Han använder inte en liten klick utan en hög som skulle kunna räcka till en herrans massa mackor. Sa åt honom att hålla bregottet på sin sida. Mina köttbullar ska inte bli fettiga. Han har inte på tillräcklig värme heller, la fingret mot pannan och det brändes inte ens. Stekningen började för sent. Att det ska vara så himla svårt att koka makaroner och steka falukorv (till honom men det MIN falukorv) och köttbullar (något var ju jag tvungen att äta när han la beslag på min falukorv)

Uppdatering: överkokta makaroner, gammal pizzasallad och köttbullar som fortfarande är uppfriskade frysta i mitten. Ännu en fantastisk upplevelse.

Uppdatering igen: "I morgon börjar Mattecentrum på skolan. Tisdagar och onsdagar 17 - 19 sal 501. Välkomna." Aldrig har jag varit så glad över mattecentrum. Nu slipper jag middag på både tisdag och onsdag. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0