2011

Nytt år, nya utmaningar, nya möjligheter. Ska bli helt fantastiskt! Aldrig har livet känts så här öppet. Det känns som om vad som helst kan hända. Jag har lärt mig så mycket under 2010, tänkt mycket och kommit fram till vem jag vill vara, vad jag vill göra. Jag har faktiskt valt vad jag ska söka för utbildningar i vår. Ambitiösa val? Ja, men vem skulle söka något medelmåttigt? Ingen. Blir ingen sammanfattning av 2010, har inte bloggat tillräckligt mycket för att komma ihåg vad jag har gjort. Istället ska jag dela med mig av några rader av den fantastiskt upplyftande låten från Life of Brian, en av de bästa filmerna någonsin, haha.

If life seems jolly rotten
There's something you've forgotten
And that's to laugh and smile and dance and sing.
When you're feeling in the dumps
Don't be silly chumps
Just purse your lips and whistle - that's the thing.

And...always look on the bright side of life...
Always look on the light side of life...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0